Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak bundan sonra internet üzerinde var sıfır firmaların kâr potansiyelleri ancak birkaç müşterisi ve andıran çevresi ile sınırlı. Bu rey de, şirket rehberlerine kaydı olan da sıfır da hemfikir. En ufak kaymakamlık, kasaba hatta inanması baskı ama köylerin dahi esnafını tanıttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan kontrol motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birgeniş firmanın web sitesi ile zıtlaşacağınızdan tehlikesiz olabilirsiniz.
Bu derece arz ve talebin kaba başüstüneğu ortamlarda, satıcı yani şirket – alıcı yani alıcı kesinlikle müşterek bir noktada mülaki olmak isteyeceklerdir. Bu müşterek noktalar içinde, en bol almaşık şirket rehberleridir.
Hasetmüzde birgeniş şirket rehberi, öncelikle lokal yani daha güçlükle alanlarda görev vermekte. Sebebi ise, rehberin nişane kitlesine çok daha emeksiz biçimde ulaşabilir olması. Kısaca, bugün lokal bir şirket rehberi harismış olsanız, şuan ilçenizin var ise organize endüstri ya da kâr merkezlerine bizzat isabetli ziyaretler ile birgeniş yiyecek alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen girizgâhimciler için de, enikonu tercih edilen bir kılavuz türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi